Головна | Про компанію | Структура компанії | Наші проекти | Партнери | Контакти
Мрійте та перетворюйте
свої мрії у життя!
Мотивація    Успішні люди
Найближчі події
Семінари та тренінги
30 квітня 2011, субота
Семінар "Управління власними коштами"
м. Львів, вул. Липинського, 36-А, офіс "101 Школа Успіху"
Успішні люди

Джордж Циммер (George Zimmer), засновник компанії Men's Wearhouse

"Я вірю в те, що людям завжди слід давати другий шанс», - стверджує Джордж Циммер, бувший член Товариства Анонімних алкоголіків.

Дізнатись більше

Отримай знання від професіоналів!
м. Львів, вул. Липинського, 36-А, офіс "101 Школа Успіху". (032) 244 53 08

Чи знаєш ти, яка професія буде найбільш дохідною з 2012 року?


"101 Школа Успіху" оголошує набір абітурієнтів
на 3-х місячний курс навчання

Україні потрібні більше 50 000 спеціалістів у сфері страхування!

Теми семінару :

  • Страхова справа (страхування життя, майна, медичне страхування та всі інші види).
  • Організація та менеджмент страхової справи.
  • Управління фінансами (страхових компаній, пенсійних фондів та банків).
  • Страхова техніка
  • Актуарні розрахунки та медичний андерайтинг.
  • Побудова потужних структур продажу страхових продуктів.
  • Тайм-менеджмент.
  • Управління власними фінансами, операції з нерухомістю та інвестиції.
  • Практичні заняття.
  • Стажування за кордоном (Munich Re, Swiss Re).

Випускники отримають рекомендаційні листи-направлення в провідні страхові компанії та банки України і Європи!

Наші партнери: «Гарант-Лайф», «ТАС-Лайф», «MetLife Alico», «Зеніт», «Дженералі-Гарант», «Гарантія», «Дністер», «Альфа страхування» «ФольксБанк», «ОксіБанк», «АльфаБанк», «Кредобанк», та ін..

Після закінчення курсу 100% працевлаштування!

Реєстрація на співбесіду за телефоном (032) 244 53 08

Задумайтесь...

В один день з вами народились ще 17 млн. людей.
За 10 років навчання в школі у вас буде близько 17 друзів, з них до 40 років залишиться тільки двоє.
За своє життя ви відростите 950 км волосся, приймете по призначенню 30 тонн їжі, вип'єте більш ніж 9000 чашок кави.
Пройдете пішки відстань рівну трьом окружностям Землі.
А шанс вмерти від удару током складе 1/10000.
В середньому, ви будете сміятися 18 разів на день.
Проведете чистих 10 років на работі, 20 років у сні, 3 роки в туалеті, 7 місяців в пробках, 2,5 місяця в очікуванні відповіді на дзвінок, 12 років біля телевізору та 19 днів в пошуках пульта від нього.
...
І лише 1/5 відведенного нам строку залишається на саме життя... Тому, НЕ ВТРАЧАЙТЕ НІ ХВИЛИНИ!
(Advice by National Geographic Cannel advertisement)

Т.Дж.Роджерс (T.J.Rodgers) - засновник компанії Cypress Semiconductor

Т.Дж.Роджерс - засновник компанії Cypress Semiconductor - найкрупнішого виробника комп'ютерних чіпів з річним доходом в мільярд долларів. З 2002 року Роджерс вкладав значні суми в розвиток технологій, працюючих за рахунок сонячної енергії. Целью Роджерса в якийсь момент стало придбання корпорації SunPower.

Головне питання - навіщо йому це? Діло зовсім не в тому, що Роджерс вирішив спасти планету (хоча він впевнений в тому, що глобальне потепління - діло рук людини), і навіть не в тому, що влада вкладає значні засоби і пропонує інвестиції компаніям, які розробляють перспективне направлення сонячної енергії. Діло в тому, що компанію SunPower було зміст придбати власне компанії вроді Cypress - виробника кремнієвих пластин, які в свою чергу являються будівельним матеріалом для сонячних модулів. Придбати - і отримати фантастичні прибутки.

В той час доходи компанії Cypress Semiconductor впали до рекордно низьких 775 мільйонів доларів в рік. Але члени ради директорів не оцінили зворушливий виступ Роджерса про те, що купівля SunPower стане їх перепусткою на величезний та досить прибутковий енергетичний ринок. Придбання не відбулось. Роджерс виділив 750 000 доларів зі своїх власних засобів і направив їх в Sun-Power, щоб компанія змогла залишитись на плаву, поки Роджерс буде переконувати своїх партнерів.

В кінці кінців Роджерсу вдалось переконати раду директорів. Демонструючи кремнієву пластинку, він заявив, що вона коштувала би 600 доларів, якщо б була із золота, і 20 000 доларів, якщо би використовувалась одночасно і для виготовлення комп'ютерних чіпів, і для створення сонячних модулів.

"Ми можемо перетворити кремній в дещо більш цінне, ніж золото. Зараз, коли люди прагнуть заполучити екологічно чисті джерела енергії, ми можемо їм у цьому допомогти", - сказав Роджерс на зібранні ради директорів. В кінці кінців, рада директорів дала свою згоду на цю операцію, і в 2004 році Cypress придбала SunPower за 24,7 мільйона доларів. Виробництво сонячних модулій було запущено у 2005 році, і на сьогодні акції SunPower, які належать Cypress, вартують близько 2,5 мільярда доларів.

Джордж Циммер (George Zimmer), засновник компанії Men's Wearhouse

"Дайте людям ще один шанс", - говорить Джордж Циммер, засновник компанії Men's Wearhouse.

З моменту відкриття самого першого магазину готового одягу Men's Wearhouse у 1973 році Джордж Циммер притримується формули «низькобюджетного» ведення бізнесу, що само по себі йде в супереч загальноприйнятим правилам і тенденціям ринку. Він уникає модних районів, воліючи відкривати магазини на околицях, і навіть сам знімається в рекламі одягу своєї марки. "Хто, крім мене, краще знає кожну складки на цьому одязі? Хто більше мене вболіває за долю компанії? Навіщо мені наймати актора, що все це лише зіграє?", - Ось його аргумент. Як не дивно, але подібний підхід до ведення справ виправдовує себе - за 15 років на ринку річний дохід компанії зріс з 5,9 до 149 мільйонів доларів.

Ще один нестандартний підхід - жоден із службовців компанії або кандидатів на яку-небудь посаду ніколи не піддається перевірці на наявність кримінального минулого. Логіка підказує, що в такому випадку компанія повинна втрачати великі гроші через мілкі кражі персоналу. Однак, всупереч логіці, побутові кражі в компанії значно менші, ніж у конкурентів, які піддають своїх співробітників ретельній перевірці. "Я вірю в те, що людям завжди слід давати другий шанс", - стверджує Циммер, колишній член Товариства Анонімних алкоголіків.

Редактор видання Huffington Post Аріанна Хаффінгтон (Arianna Huffington)

Хто сказав, що на блогах нічого не заробити? Аріанна Хаффінгтон зуміла перетворити мережевий щоденник у прибутковий бізнес.

Блоги про політику не були нововведенням, однак такі блоги ніколи не приносили прибуток. Редактор видання Huffington Post Аріанна Хаффінгтон вирішила зробити з політичного блогу прибуткову справу. Блог на сайті Huffington Post - п'ятий за популярністю блогосервіс у всесвітній павутині - 3,5 мільйони унікальних відвідувачів в місяць. Блоги на сервісі ведуть популярні журналісти, письменники, політики і актори. Сама Аріанна стверджує, що її сервіс вигідно відрізняється від конкурентів незвичайним поєднанням стилю політичних новин та мережевих щоденників з обговореннями і форумами.

У той час, як Huffington Post не був першим політичним блогом, він став першим блогом - діловим підприємством. Це стало можливим завдяки цікавому змісту: поєднанню останніх новин світу політики з живим обговоренням в режимі онлайн. Засновники сайту вважають, що майбутнє політичної журналістики - за вдалою компіляцією газетного стилю викладу і можливостей, що надаються Інтернетом - швидкість, оперативність реагування, миттєвий аналіз та обговорення.

Основна прибуток - розміщення відеосюжетів в новинах та надання їх іншим новинним порталам, реклама на сторінках блогів.

Джим Лензон (Jim Lanzone), голова ради директорів компанії Ask.com

"Я ніколи не хотів бути першим з усіх", - приблизно так міг би сказати про себе Джим Лензон, голова ради директорів компанії Ask.com

Джим Лензон, голова ради директорів компанії Ask.com, ніколи не дотримувався одному з основних правил ділового світу - вести бізнес лише там, де у тебе є всі шанси бути першим. "Наша компанія - лише четверта в рейтингу пошуковиків, але незважаючи на це, справи у нас йдуть відмінно", - говорить Лензон про себе і своїх конкурентів : Google, Yahoo і MSN.

Компанія була заснована в 1996 році, а в 2005 - перекуплена компанією-інвестором IAC.

Головний принцип Лензона: пошуковий сервер повинен зосередити свою роботу на пошуку найбільш оптимальних рішень для здійснення головної мети - пошуку потрібної інформації, не розпорошуючись на додаткові сервіси, такі як надання адреси і місця для електронної пошти або блоги.

Засновник BET(Black Entertainment Television) - Роберт Л. Джонсон (Robert L.Johnson)

Телеканал для афро-американців BET зробив Роберта Джонсона мільярдером.

Що зробило Роберта Л. Джонсона бунтарем від бізнесу? На його думку, все до банального просто: "Я став першим афро-американцем, який добився успіху. Від представника расової меншини такого просто ніхто не очікував". Що ж, засновник BET (Black Entertainment Television) - мережі кабельного телебачення, орієнтованого на афро-американців, має право на подібну думку. Джонсон став першим афро-американським мільярдером і вклав свої гроші в нерухомість, готельний бізнес, банківську справу та навіть баскетбольну команду. Всі його підприємства керуються виключно афро-американцями.

Ідея про створення кабельного каналу для представників расової меншини прийшла Джонсона в 1980 році переконавши Джона Мелоун, тодішнього голову ради директорів компанії Tele-Communications, вкласти в свою божевільну ідею 500 000 доларів, Джонсон почав створювати кабельний телеканал. За словами Джонсона, ідея телеканалу лежала на поверхні і тільки й чекала, коли ж хтось прийде її реалізовувати. Все починалося дуже скромно - з двогодинної програми по місцевому кабельному телеканалу MSG, але незабаром гримуча суміш з музичних кліпів, комедійних і релігійних шоу і спортивних змагань раптово привернула аудиторію, на яку з якихось причин не звертали уваги великі телеканали та телекомпанії.

В настоящий момент BET мовить на 78% американської аудиторії, володіє 3-ма телеканалами. У 1991 році BET стала першою афроамериканського компанією, чиї акції з'явилися на Нью-йоркській валютної біржі.

У 2005 році Джонсон відійшов від справ - пішов у відставку з посади голови ради директорів компанії. Тепер у нього є нова мета - використовуючи свою популярність і вплив у фінансовому світі, він намагається зруйнувати расові бар'єри скрізь, де тільки можливо.

Дов Чарні (Dov Charney), засновник American Apparel

"Зроблено в Америці - зроблено мною", - стверджує Дов Чарні, засновник American Apparel

У наше століття гіпермаркетів, роздрібні продажі відбуваються приблизно наступним чином: ваш товар зроблений десь в Азії низькооплачуваними робітниками, а потім ви продаєте його за надзвичайно низькою ціною, щоб хоч якось конкурувати з гігантами роздрібної торгівлі. Будь-який роздрібний продавець, який не йде цим шляхом, приречений, вірно? Невірно! Компанія Дова Чарні American Apparel зуміла удосконалити роздрібну модель торгівлі. Компанія виробляє весь асортимент товарів: спортивні кофти з капюшоном, футболки і нижня білизна на фабриці в Лос-Анджелесі і платить робочим приблизно 12 $ за годину. Потім готовий одяг відправляється гуртовим продавцям і на 150 складів компанії, які розкидані по всьому світу.

Чарні називає це "вертикально інтегрованою компанією з виробництва і продажу одягу" і стверджує, що його прибуток - одна з найдинамічніших компаній серед підприємств легкої промисловості.

З одного боку, Чарні відмовляється від дешевої робочої сили, а з іншого - отримує більший контроль над якістю своєї продукції та забезпечує швидку поставку товару від фабрики до складів.

"Ми йдемо прямо до споживачів - між нами і ними немає посередників", - говорить Чарні. В непостійному світі моди швидкість, з якою його компанія може поставити останній «писк» сезону «від верстата» прямо в магазини - її основна конкурентноздатна перевага. Володіючи такою перевагою, він з легкістю може кілька разів злегка змінити фасон однієї і тієї ж сорочки, з'ясувати, який з них користується найбільшою популярністю, «обкатати» найбільш вдалі варіанти на місцевому населенні і лише потім зробити велику партію кращої сорочки і продати по всьому світу. А нова тенденція в одязі з'явиться в магазині вже через 4 дні після модного показу. Зрозуміло, така фантастична швидкість була б зовсім неможливою, якби Чарні виробляв одяг у країнах третього світу.

Засновник порталу Craigslist Крейг Ньюмарк (Craig Newmark)

"Усіх грошей не заробиш", - стверджує засновник порталу Craigslist Крейг Ньюмарк.

Знаєте, що таке капіталізм навпаки? Все просто: ви створюєте один з найвідоміших і доходних сайтів в Інтернеті, який щомісяця відвідують 17 мільйонів чоловік з 50 країн світу. Потенційно ви можете заробити мільярд доларів на рік, якщо будете брати плату за відвідування сайту або почнете розміщувати на ньому банери з рекламою. Однак замість цього ви задовільняєтесь 30 мільйонами доларів річного прибутку.

Засновник Craigslist Крейг Ньюмарк «не заробив» більше грошей протягом останніх 10 років, ніж більшість підприємців Мережі бачило за ціле життя. Однак саме в умінні вчасно зрозуміти, що постійний стабільний дохід у кінцевому рахунку більш правильна бізнес-стратегія, ніж бажання зірвати відразу великий куш, і полягає секрет успіху Крейг. Майже всі оголошення на Craigslist безкоштовні, сайт ніколи не займався рекламою чого б то не було. По суті Craigslist - це централізована мережа урбаністичних інтернет-співтовариств з безкоштовними оголошеннями і форумами, один з оманливо простих веб-сайтів у всесвітній павутині. При цьому він і один з найбільш могутніх. За великим рахунком це просто безкоштовна дошка оголошень, проте його неймовірна популярність забезпечила йому могутність. Хочете зняти житло? Купити машину? Знайти роботу? Зустрітися з кимось, щоб провести ніч? Craigslist на все знайде відповідь. Безкоштовно.

Єдиний платний сервіс на сайті - оголошення про пошук персоналу в семи найбільших містах США.

Користувачі звикли довіряти вмісту порталу, навколо Крейгліста вже утворилося своєрідне співтовариство користувачів. "Ми вибудували відносини з користувачами на основі довіри. Потрібно завжди поважати своїх клієнтів", каже Ньюмарк. "Ви завжди повинні поважати ваших клієнтів і відповідати їх очікуванням», - говорить Крейг.

Джон МакКей (John Mackey), голова ради директорів компанії Whole Foods

"Рецепт гарного бізнесу - урізати зарплату керівництва", - вважає Джон МакКей, голова ради директорів компанії Whole Foods.

Джон МакКей раніше за інших зрозумів, що ряди любителів здорової їжі в Америці почнуть стрімко зростати, і заснував спеціалізовану мережу супермаркетів Whole Foods Market. Сьогодні її оборот перевищує $2,7 млрд. Свіжі овочі та фрукти без пестицидів, м'ясо тварин, які не одержували гормони, сир без консервантів і мюслі без штучних підсолоджувачів можна було купити на американському ринку і до появи мережі Whole Foods Market. Але вони продавалися лише на продуктових ринках і в маленьких спеціалізованих магазинчиках. МакКей вирішив продавати ці продукти в супермаркетах. В останні роки в Америці стало модно харчуватися "по-іншому". За даними Асоціації торгівлі органікою (до органіки відносять продукти, створені без використання штучних добавок, гормонів і генної інженерії), цей ринок, оцінюється в 1990 р. всього в $1 млрд, у 2003 складав $11 млрд, у 2005 р. досягнув $ 20 млрд. Вузька ніша, яка колись була розрахована на хіпі та інших альтернатівщиків, стає мейнстримом: тепер Whole Foods доводиться конкурувати не тільки з такими ж спеціалізованими мережами, але і з традиційними супермаркетами, які почали продавати органіку. Сьогодні Whole Foods пропонує покупцям понад 1200 найменувань продукції в чотирьох лініях private-label марок: марка преміум Whole Foods, марка 365 Organic економ-класу, марка для дітей Whole Kids і кава Allegro. МакКей також почав кампанію з підтримки місцевих фермерів - їх продукти позначаються спеціальним знаком.

Whole Foods торгують переважно органічними продуктами харчування, хоча на їх прилавках можна знайти і традиційні продукти вроді кетчупів Heinz.

У 2000-2004 роки вартість акцій Whole Foods Market зростала на 39% в рік - при загальному падінні індексу Standard & Poor's на 13%. Інтерес споживачів до здорового харчування, що він уловив МакКей, не згас навіть під час рецесії. "Я думаю, якщо вже людина вирішує змінити свій стиль життя у відношенні їжі, він не повертається до раніше, навіть якщо економіка йде вниз", - пояснював Джон МакКей в інтерв'ю CNN.

Корпоративна культура Whole Foods Market - один з факторів успіху компанії. Вона забезпечила, наприклад, більш низьку плинність кадрів у порівнянні з іншими роздрібними мережами. У компанії заохочуються командна робота та участь рядових працівників у процесі управління магазинами. Людей просувають в залежності від їх особистого вкладу, а не від стажу роботи. Нещодавно в компанії ввели нову систему оплати праці. Співробітники самі голосують за сподобалися їм пакети пільг з декількох варіантів, запропонованих компанією. Обраний пакет буде використовуватися протягом трьох років. Президент Whole Foods Market вважає цю практику "безпрецедентною для корпоративної Америки". Сам Джон з листопада 2003 року урізав собі зарплату з одного мільйона до одного ... долара. Таких же кроків Джон МакКей чекає і від своїх колег - вищого керівництва компанії. Він вважає, що величезні зарплати лише шкодять правильному веденню бізнесу і знижують загальну прибуток компанії.

Відповідно до рейтингу 2004 року журналу Fortune компанія Whole Foods займала почесне п'яте місце серед 100 найбільш успішних компаній світу.

"Не купуйте акції нашої компанії, якщо ви прагнете до швидкого прибутку" - говорить Джон МакКей. "Багато які з моїх блискучих ідей зараз виглядають абсолютною нісенітницею в очах багатьох ділових людей, однак ми встигли забути про те, що капіталізм - вельми динамічна структура суспільства. Бізнес, мета якого полягає виключно в отриманні прибутку, від початку приречений на провал".

Засновник Amazon.com Джефф Безос (Jeff Bezos)

"Я не сумасшедший, я только учусь" - основатель amazon.com Джефф Безос считает, что лучшие решения - нестандартные.

Новая экономика дала нам несколько первооткрывателей в области Интернета, но ни один из них не привлекает столько внимания, как Джефф Безос, основатель и исполнительный директор компании Amazon.com, прославившийся благодаря своему энтузиазму и смелым идеям. Он до сих пор гордится тем фактом, что окончил школу на «пятерки». Он так и не побывал в Южной Америке и не видел Амазонку. Он покупает примерно десять книг в месяц и читает примерно три. Он до сих пор любит ходить в офлайновые книжные магазины. Сегодня Джефф Безос входит в список наиболее богатых людей мире, а в 1999 году авторитетный журнал Time назвал его человеком года. И, наконец, проект Amazon.com (http://www.amazon.com) регулярно входит в десятку наиболее посещаемых сайтов планеты.

В 1997 году акции интернет-магазина Amazon.com впервые появились на торгах Уолл-стрит по $18 за штуку. Тогда практически никто не знал, что компания по-прежнему располагается в подвале двухэтажного дома ее основателя в пригороде Сиэтла. Однако благодаря агрессивной маркетинговой стратегии об Amazon.com слышали многие. Основатель компании Джефф Безос первым додумался размещать ссылки на свой магазин на других интернетовских сайтах. За это он перечислял их владельцам проценты с каждой сделанной покупки. Благо в Интернете проще простого отследить, с какой страницы покупатель заглянул на сайт Amazon.com.

Кроме того, Amazon.com был одним из первых интернет-магазинов. Общая площадь только книжных складов Amazon.com составила около 80 тыс. кв. м. Компания успешно конкурировала с крупнейшей в США традиционной книготорговой компанией Barnes & Noble. Последней в связи с этим даже пришлось открыть собственные интернет-магазины.С течением времени все более увеличивался ассортимент предлагаемых Amazon.com товаров. Однако в 2001 году Джефф удивил весь деловой мир тем, что разрешил свои прямым конкурентам размещать на портале Amazon.com их товары наравне с товарами, которые предлагал Amazon.com...совершенно бесплатно. Финансисты с Уолл-стрит в один голос утверждали, что Джефф сошел с ума. «Это решение лишь выглядило нелогичным, - утверждает Джефф. - Однако если вы способны предложить клиентам то, что им нужно: лучшие цены, богатый выбор, быструю доставку - доход будет у вас в кармане!»

Джефф, как ни странно, оказался прав. Как только клиенты портала Amazon.com получили возможность визуально сравнить предложения Amazon.com и его конкурентов, продажи портала тут же выросли на 34%, достигнув годового оборота в 5 миллионов долларов США.

Інтернет-мільярдер Марк Кубан (Mark Cuban)

Інтернет-мільярдер Марк Кубан, який купив компанію HDNet в 2000 році, давно закріпив за собою репутацію рішучого людини. "Я приймаю рішення на основі того, чи вважаю я свої дії правильними чи ні. І мені все рівно, що подумають про мене інші". Такий підхід цілком виправдав себе. У 80х роках, коли комп'ютерна індустрія тільки починала набирати обертів, а про Інтернет ще ніхто і чув, Кубан вловив дух часу і вирішив, що можна заробити хороші гроші на об'єднанні декількох комп'ютерів в мережу. Це рішення згодом принесло йому 2 мільйони доларів - коли він продав свою першу компанію Micro Solutions корпорації CompuServe. У 1995 році, на зорі Інтернету, Кубан вже транслював у режимі онлайн результати спортивних змагань між коледжами.

У 1999 році він продав свій портал Broadcast.com Інтернет-гігантові Yahoo за 5 мільйонів доларів в цінних паперах, які він тут же вклав у різні підприємства, пророкував, що ринок Інтернет-бізнесу перенасичений і незабаром обезцінеться. Кожен користувач придбаного сервісу обійшовся Yahoo в 710 доларів! Сталося все це, до речі, незадовго до знаменитого "краху дот-Комів". Завдяки цій операції з Yahoo Марк Кубан зміг спокійно вийти з бізнесу, придбати баскетбольну команду Dallas Mavericks і стати одним із яскравих прикладів втілення «американської мрії» у життя. У 2001 році, коли ринок телевізорів категорії high-definition був лише в стадії становлення, він заснував трансляціонную мережа HDNet, число передплатників якої на даний момент складає близько 4 мільйони чоловік. Чи означає це, що Кубан завжди плив проти течії під час прийняття важливих рішень? "Зрозуміло, - каже Кубан, - як тільки я розумів, що занадто багато людей приходять до тих самих висновків, до яких приходив я, я відразу міняв напрям руху".

Відгуки

Семінар "Менталітет Мільйонера – спосіб Життя – Cashflow – Успіх"

После семинаров личностного роста я был уверен, что больше - никаких семинаров. Меня зарядили на подсознательном уровне, но практически я не знал где себя применить.

Мой друг уговорил меня приехать на семинар к Роберту. Теперь скажу словами Д. Бонда «Никогда не говори никогда». Я говорил, что никогда не свяжу себя с Биржей, теперь уверен, что это шанс для всех. Но не это главное, а базовый семинар. Даже после того что я пережил за свою жизнь, меня прорвало по-настоящему. Главное что бизнес пошел как по маслу, и это только после базового семинара, а что будет дальше?

Люди не прошлёпайте!!!!

Это не Университет!

Это шанс все улучшить!

Очень, очень круто! Большое спасибо!

Николай Юрашко, 25лет., Львов.


Новини компанії

Створено онлайн програму управління фінансами BaLi!

Компанія BRAS™ розробила онлайн версію усім відомої програми по веденню власного бюджету "МійБаланс". В новій програмі значно ширші можливості по управлінню, аналізу та захисту. Перші 7 днів після реєстрації - безкоштовні! А усім, хто зареєструється у Березні - місяць користування в подарунок!

РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ BALI


Відкриття оновленного веб-сайту CashFlow101.com.ua!

Тепер Ви маєте можливість відслідковувати усі ігри CashFlow, які проводять ведучі з компанії "101 Школа Успіху" у вашому регіоні. Зручна реєстрація, швидкий доступ на окремому веб-ресурсі.


Нова версія програми "МійБаланс Standart"!

У версії 3.3 внесено суттєві корективи у розподілення фондів, виправлено деякі неточності та додано зручну ситему графіків для відслідковування звітності балансу.

Наші проекти
Наші партнери
Компанія "101 Success Academy" Страхова компанія "Дженералі Гарант Страхування життя" Страхова компанія "ТАС" Дисконтна мережа "Економ Клуб" Volksbank International Інтернет агенція ix-studio
Разработка сайтов & Розробка сайтів